;
;

Visitor's

;

Monday, August 3, 2009

Portal E- Payment

Ambank Prepaid Mastercard






SmartLink2u adalah sebuah program Setia Pelanggan yang unik, di mana ahli boleh menukar perbelanjaan harian kepada janaan wang tunai tanpa had. Hari ini, kami mempunyai sumber-sumber dan kepakaran, dan menawarkan kepada Rakan Gabungan, Rakan Perkongsian Korporat, Penaja, Pedagang dan Pelanggan sebuah program hebat yang memberikan ganjaran berbentuk wang tunai. Dengan hanya RM 55, anda menjadi sebahagian dari Kelab Setia Eksklusif.

Dengan keahlian Pintar, anda dapat menukar mata S-Points terkumpul dengan wang tunai dan menikmati faedah yang diberi oleh SMARTLINK2U. Kad AmBank – SmartLink2u PraBayar MasterCard adalah yang pertama di pasaran, di mana ia mempunyai 5 keistimewaan dalam satu kad: keahlian, kesetiaan, prabayar, dan pendapatan janaan.

Dengan keahlian Pintar, anda dapat menukar mata S-Points terkumpul dengan wang tunai dan menikmati faedah yang diberi oleh SMARTLINK2U. Kad AmBank – SmartLink2u PraBayar MasterCard adalah yang pertama di pasaran, di mana ia mempunyai 5 keistimewaan dalam satu kad: keahlian, kesetiaan, prabayar, dan pendapatan janaan.










Adalah lebih selamat sekiranya tidak perlu membawa banyak wang untuk kemana-mana. Saya menggunakan Kad PraBayar AmBank-SmartLink2u MasterCard sebagai kad tunai kerana ia meleraikan semua beban. Saya pergi membeli-belah tanpa perlu risau beg diragut. Ia juga senang kerana saya boleh menambah nilai di mana-mana mesin deposit tunai AmBank.

-Zalina Mohamad Yasin



Saya merasa semakin yakin, dan boleh log masuk pada bila-bila masa untuk melihat baki dan transaksi harian. Saya juga dapat mendisiplinkan diri dan tidak berbelanja lebih. Saya telah menggunakan kad ini di pusat membeli-belah, restoran dan juga stesen minyak. Sambil itu saya mengumpul mata AmBonus. Dalam masa dua bulan, saya sudah ada lebih 600 mata.

-Charles Lim



Saya lebih suka cara begini, tidak perlu meminta wang dari ibubapa. Saya berbelanja sendiri dan menjadi lebih bijak.

-Chermaine Ng









Kad PraBayar AmBank-SmartLink2u MasterCard adalah sama seperti mana-mana MasterCard lain, apa yang berbeza adalah kuasa belian dihadkan kepada jumlah yang anda pilih dan yang telah dimasukkan ke akaun anda. Ianya sama dengan Kad Prabayar telefon.





Kad ini digunakan seperti MasterCard biasa, dan diterima di mana sahaja tempat yang ada kemudahan MasterCard. Kad anda akan dimasukkan dalam terminal untuk kelulusan, dan segalanya diproses terus.



Di mana sahaja seluruh dunia yang ada kemudahan MasterCard, juga dengan Peniaga Smart kami.





Sesiapa sahaja berumur 12 tahun ke atas yang ada nombor kad pengenalan sah dan/ atau passport.




Di cawangan AmBank:

• Di kaunter

• Mesin penambahan tunai
- Top-up centres where you can see the AmBank NexG logo
- Fund transfer (if you have an AmBank account) via ATM, phone banking or online at http://www.ambg.com.my/





Tambah nilai di dalam rangka RM 30, 50, 100, 200 dan 500 di mana-mana anda melihat logo AmBank NexG melalui mesin penambahan tunai dan perbankan Internet. Anda boleh menambah nilai sehingga dan tidak melebihi RM 10, 000 pada satu masa. Penambahan nilai minima di kaunter adalah RM 100.




Anda boleh mengeluarkan wang tunai setelah nombor PIN diberi, sejurus selepas akaun anda diaktifkan. Anda boleh mengeluarkan wang tunai di mana-mana mesin ATM AmBank, dengan 172 cawangan seluruh di negara.





Anda boleh melayari laman web www.ambg.com.my pada bila-bila masa sahaja





RM 1, 000 setiap transaksi.






Dibawah adalah beberapa faedah yang anda akan menikmati:

-Dapatkan satu mata AmBonus dengan setiap RM2*kecuali transaksi di stesen minyak

-Percuma RM 10, 000 Insurans Kamalangan Peribadi untuk tahun pertama

-Diterima seluruh dunia

-Tukar mata S-Points ke rebet tunai

-Baucer bernilai RM 300

-Tidak perlu akaun bank

-Berbelanja secara online

-Tiada bayaran pengaktifan


-Tiada pembayaran apabila menambah nilai

-Sistem rebet tanpa masalah

-Tambahan nilai mudah secara online

-Periksa penyataan secara online

-Tiada mintaan pendapatan sewaktu mendaftar





Setiap kali anda menggunakan Kad PraBayar AmBank-SmartLink2u MasterCard, anda akan diberi mata bonus, yang kemudiannya ditukar kepada TUNAI. Anda juga mendapat diskaun bulanan dan keistimewaan mengikut musim.




Sekiranya kad hilang, sila hubungi Pusat Perhubungan AmBank di talian 03 2178 8888. Mereka juga boleh membantu dan melayan sebarang soalan.






•Yuran Penyelengaraan Akaun –RM 3 setiap bulan, diambil secara otomatik dari nilai tambahan.

•Pengeluaran wang tunai – percuma di mesin ATM AmBank, dan RM 10 atau 2% (mana yang lebih tinggi) di mesin ada tanda CIRRUS/ PLUS.

•Transaksi luar negara – Bayaran tukaran asing dibuat olah MasterCard International, dan kos penyelengaraan sebanyak 1% serta bayaran transaksi pembelian sebanyak RM 1 untuk setiap transaksi


No comments:

Post a Comment